Reklamacje

REKLAMACJE

 

Formularz reklamacji w wersji do druku

1. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

2. Sprzedający odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu.

3. Odsyłany towar do reklamacji powinien być odpowiednio zapakowany, zabezpieczony

4. Opis procedury reklamacji:

- Wszystkie reklamacje z towarem lub realizacją umowy sprzedaży, Kupujący może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedającego

Ma Milli Fashion Store sp. z o. o.

ul. Okulickiego 5

05-082 Stare Babice

5. Produkt reklamowany odsyłany jest na wyżej podany adres wraz z wypełnionym formularzem reklamacji.

Reklamacja może być złożona drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@mamilli.pl i odesłanie reklamowanego towaru na adres sklepu. W zgłoszeniu reklamacyjnym Kupujący winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedający niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, rozpatruje reklamację i udziela Kupującemu odpowiedzi.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl